Науково - методична діяльність


Навчальна діяльність
Методична проблема:
«Використання здоров’язберігаючих технологій на уроках в початковій школі.»
Основні завдання:
Досягти стабільності та автоматизму при застосуванні правил збереження здоров'я.
Досягти виконання правил збереження здоров'я відповідно до вимог їх практичного виконання.
Забезпечити варіативне використання правил здорового способу життя в залежності від конкретних практичних умов.
Форми і види роботи:
корекцію порушень соматичного здоров'я з використанням комплексу оздоровчих та медичних заходів без відриву від навчального процесу;
різноманітні форми організації навчально-виховного процесу з урахуванням психологічного та фізіологічного впливу на організм учнів;
контроль за виконанням санітарно-гігієнічних норм організації навчально-виховного процесу; нормування навчального навантаження та профілактику перевтоми учнів;
медико-психолого-педагогічний моніторинг стану здоров'я, фізичного і психічного стану учнів;
розробку та реалізацію навчальних програм із формуванням в учнів навичок ведення здорового способу життя та профілактики шкідливих звичок;
діяльність служби психологічної допомоги вчителям та учням у подоланні стресів, стану тривоги; сприяння гуманному ставленню до кожного учня; формування доброзичливих взаємовідносин у колективі вчителів;
організацію та контроль за збереженням збалансованого харчування всіх учнів школи;
заходи, що сприяють збереженню та зміцненню здоров'я вчителів та учнів, створення умов для їх гармонійного розвитку.






Основи здоровя і здоровя зберігаючі технології

Немає коментарів:

Дописати коментар