Навчальна діяльність
Методична проблема:
«Використання здоров’язберігаючих технологій на уроках в початковій школі.»
Основні завдання:
Досягти стабільності та автоматизму при
застосуванні правил збереження здоров'я.
Досягти виконання правил збереження
здоров'я відповідно до вимог їх практичного виконання.
Забезпечити варіативне використання правил
здорового способу життя в залежності від конкретних практичних умов.
Форми і види роботи:
корекцію порушень соматичного здоров'я з
використанням комплексу оздоровчих та медичних заходів без відриву від
навчального процесу;
різноманітні форми організації
навчально-виховного процесу з урахуванням психологічного та фізіологічного
впливу на організм учнів;
контроль за виконанням санітарно-гігієнічних
норм організації навчально-виховного процесу; нормування навчального
навантаження та профілактику перевтоми учнів;
медико-психолого-педагогічний моніторинг стану
здоров'я, фізичного і психічного стану учнів;
розробку та реалізацію навчальних програм
із формуванням в учнів навичок ведення здорового способу життя та профілактики
шкідливих звичок;
діяльність служби психологічної допомоги
вчителям та учням у подоланні стресів, стану тривоги; сприяння гуманному
ставленню до кожного учня; формування доброзичливих взаємовідносин у колективі
вчителів;
організацію та контроль за збереженням
збалансованого харчування всіх учнів школи;
заходи, що сприяють збереженню та зміцненню
здоров'я вчителів та учнів, створення умов для їх гармонійного розвитку.
Немає коментарів:
Дописати коментар